laupäev, 10. oktoober 2009

Uus Flexi jalutusrihm Dee Dee-le


Tahan osta ühe neist neljast Flexi jalutusrihmast Dee-Dee-le. Flexi "Rock-Star" on Limited Edition ja erineb teistest flexidest oma ägedate rockilike joonistustega käepideme peal. 4 erinevat teemat: DOG LOVER”, ”FREEDOM”, "BORN TO BE WILD", "HOT DRAGON".Rihma pikkus 5 m. Mis mulle eriti meeldib on see, et kinnituskoht on must matt. See sobib suurepäraselt Dee Dee sametist kaelakeega! Hind on ka super hea: kõigest176 sekki.

Olen vaadanud ka nö tavalisi jalutusrihmasid, aga kuna me elame kesklinnas ja liiklus on siin tihe (inimesed, rattad ja autod igalpool) ja Dee-Dee-le meeldib joosta kohe kui õue saame pikalt-pikalt, siis tean et Flexiga on teda hea kontrollida.

Kuna kõik 4 on omamoodi huvitavad, on just seda "õiget" raske valida. Lastele meeldib see kõige ülemine paremal (Dog lover) . Meenutavat Odd Mollyt (minu lemmik riidefirma).

Missuguse ma aga tellin selgub lähiajal kui tellimus tehtud!

3 kommentaari:

  1. Hei! Me küll teineteist ei tea, aga mul selline küsimus - ega su lapsed juhuslikult Stockholmi Eesti Koolis ei käi? Või äkki tead kedagi eestlastest, kelle lapsed seal käivad või kes ise käib? Ma nimelt teen referaati sellest koolist ja kõiksugune info mida leidub kuskil mujal peale kodulehekülje, kuluks ära.:)

    VastaKustuta
  2. Vastus Margele: Jahh, minu lapsed käivad Stockholmi Eesti Koolis. Kui Sa kirjutaks natuke täpsemalt mis Sind Eesti Kooli kohapealt huvitab, siis oskaks ehk kergemini infot anda/ leida.

    VastaKustuta